Let me entertain you

Äntligen är den släppt, ROBINS SKIVA! Tok älskar hans version av let me entertain you. Hans röst går rakt igenom mig, saknar att se honom i rutan på fredagkvällarna. Saknar att se honom överhuvudtaget, känner mig som en desperat fjortis.
Men han har allt jag letar efter hos en kille, sexig som tusan dessutom är han skåning bara ett plus mehehe.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag vart så duktig att jag städat mitt rum, jag ser golvet för första gången på någon månad. Så det var väl på tiden. Sen har det inte hänt så mycket mer idag, kollat på tv. Har ett grymt tråkigt liv. Men imorgon blir det ändring på det, då blir det upp hyffsat tidigt för träning i stallet. Bacardi fick vila idag så får se om han är pigg imorgon. Men han brukar uppföra sig.
Kärlek /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0