Look in to my eyes, can you see the vibe inside?

Nu får jag skärpa mig, grymt dålig på att uppdatera har jag märkt. Sitter för tillfället på tåget till skolan och lyssnar på musik, oh älska tisdagsmornar. I söndags red jag och Bexus ut på gärdet, vi tog lite bilder som jag håller på att retuchera. Ljuset var ganska bra så det är inte så mycket jag behöver ändra. Bacardi tyckte det var grymt kul att få komma ut och det visade han bra med några bocksprång, haha.
Så himla skönt med en till dag i skolan och sen studiedag på torsdag, dock får man åka till skolan på fredagen.. Men jag har bestämt mig för att inte röra mig ur fläcken på tordagen. Till helgen ska vi köra lite löshoppning, ska försöka få bilder på detta om min kamera vill samarbeta. + att jag ska passa hundarna i helgen, forever alone girl. Ne men ska försöka få lite folk hem, hade ju vart skoj.
Vackra varelse, älskar dig..
Kärlek /E

Kommentarer
Postat av: moa

sv: Hahaha jag vet ! och de gör inget heller :D de var bara kul att få lite action i spelet iaf haha!

2012-01-31 @ 22:29:22
URL: http://moaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0