What is love?

Jag tar upp ämnet kärlek igen. Jag har svårt att binda mig till någon, länge sen jag kände kärlek. Helt enkelt är det väl så att jag är för blyg och känner för stunden "han tycker säkert jag är för töntig". Jag har dåligt självförtroende det har jag redan tagit upp här på bloggen. Jag vill ha någon att prata med, någon att trycka om så ovillkorligt. Men det är enligt mig ganska svårt när man är osäker. Funderar på ibland om det bara är jag som känner så, men när jag väl tänker lite längre så är det faktiskt inte så. Åh, det är så jävla svårt!
Jag ser på filmer, kolla min drömkille dyker upp och plötsligt blir livet så himla enkelt. Jag skulle säga att det blir tvärtom. Jag vill att mitt liv blir som en perfekt kärleksdrama.
Kram /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0