GOD kväll/natt bloggen

Just nu för tillfället ligger jag och försöker sova, det går inte så himla bra. Har en söt sovande och snarkande tjej bredvid mig. Tanken är att vi ska ut och springa imorgon morra sen ev. åka in till uddevalla för lite fika mys. Hoppas vädret håller sig någorlunda bra, när jag är ledig och allt!
Kom precis på!!! Min pappa är bäst i hela världen, han fixade två biljetter till Barca-United den 8 augusti i ullevi. Det är helt galet, sjukt och så jävla bäst!!!!! SÅ NU MÅR MAN!
 

Kommentarer
Postat av: Din Älskade gudinna som är tvär cool <3

sluta ljug jag snarkar inte och har aldrig gjort!
puss på din min kära vän.

MVH: you know who

2012-07-24 @ 18:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0