Det bästa som någonsin hänt mig..

Har inte kunnat blogga pga. att jag har vart hos min mamma = inget internet! 
Men iallafall, det som jag skrev i ett tidigare inlägg som kommer göra mitt bloggliv mycket enklare för att jag kommer ha något vettigt att skriva om, det tänkte jag nu avslöja. 


Det var så här att min ridlärare frågade mig förraförra söndagen om jag fortfarande var intresserad av att köpa Bacardi. Vilket jag såklart var, så jag fick ett erbjudande som jag aldrig trodde jag skulle få. Det var bara att försöka övertala mina föräldrar, mamma var överraskande lätt att övertala. Hon ÄLSKAR hästar och har alltid gjort, hon har alltid sagt att det är något speciellt med Bacardi. De är det verkligen! Iallafall, det ända som återstod var min far och med lite tveksamhet och övertalning från min sida så gick han med på det också. Så här står jag nästan en och en halv vecka senare som hästägare. Något jag trodde jag aldrig skulle bli! Det är overkligt, otroligt och underbart. Han är min, bara MIN. Jag har kunnat kalla honom "min" när han var min fodervärdshäst, men det är helt annorlunda nu, för han är MIN! Ni hästägare där ute vet precis vad jag pratar om och vilken känsla det är! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0