Märkte en sak..

La märke till en sak, min förra rubrik passade inte alls till min text. Haha, men tanken var att jag skulle glida in på skolan. Jag saknar den faktiskt, lärarna och klart klasskompisar. (och snygga killar i korridorerna) Meheh.. 
Jag har iaf precis kommit hem från min saknade vän SOFIA, det var riktigt trevligt att få prata med den tjejen. Man tappar så himla mycket av varandra, usch! 


Imorgon ska jag till stallet relativt tidigt och sen ska jag ev. göra min comeback på fotbollsplanen. Haha, jag tränade igen för första gången igår på nästan ett halv år. Helt sjuk träningsvärk idag, vågar inte ens tänka på hur ont jag kommer ha imorgon. Det sägs ju alltid vara värre andra dagen! 
KRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0