om & om igen.

Säger det om och om igen, förlåt för den hemska uppdateringen. Skolan och hästen tar upp ganska mycket av min tid. Just nu är jag dö förkyld, lust att bara sova faktiskt. Kolla på Walk The Line tror jag, länge sen nu!
Ja just det, i söndags 27 maj så hoppade jag 80 cm Clear Round med mitt hjärta. Han gick verkligen super, den känslan jag hade då vill jag gärna uppleva igen. Dock fick vi två nedslag, men jag ser verkligen att allt det var mitt egna fel men de sprången som han fick till både på framhoppningen och inne på banan! ÅH!
Mellan tvåan och trean så kändes det som han hade rätt galopp, men när jag ser på filmen så hade han fel, haha dumma häst! Tänkte slänga upp ett inlägg med en sak som stör mig på en tävling, ev. kanske videoblogg, med min vackra hesa stämma. Håll utkik!
OBS!! JAG VET INTE VARFÖR FILMEN INTE VILL FUNGERA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0