Verkligheten börjar komma ikapp mig.

Jag har inte riktigt fattat ännu att jag äger en häst, att jag äger Bacardi! Det är helt sjukt.. 

Igår så hopptränade jag för en av mina kompisar, det gick jätte bra. Han var verkligen skit pigg, men oj så kul han tyckte det var. Han bockade av lycka! Har aldrig sett honom så svettig, riktigt skönt att se. Så idag efter vi köpte honom så tog jag mig bara en liten promenad och myste lite grann! Härligt. Video kommer upp imorgon, nu ska jag gå till sängs! Imorgon så ska jag jobba från halv 9 till ev. 4, det beror på hur mycket folk som dyker upp. Sen drar jag mig till Färgelanda för lite midsommarfirande. Så imorgon ska Erica få den stora äran att ta hand om mitt hjärta! 

KRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0