lördag - kalas, stallet & partyyyy

Seg uppdatering som vanligt, haha.. Well, har haft en del att göra.
Igår så var jag hos Lisa på tjejkväll, mysigt, gomat & goa människor. Åkte hem halv 9 i morse så har jag suttit framför min kära macbook sen dess. Idag känner jag att det blir hektiskt, det var meningen att jag skulle jobbat 8-12 idag. Kände verkligen inte att jag skulle hinna det så tog ledigt. Ska på kalas vid 1 till min systerdotter och systerson. Så ska man slänga på sig ridkläderna och dra till stallet, rida och sen ta in alla hästarna. Ohså hem duscha, byta om, sminka sig. Så kommer lite folk sen drar vi på lite partyy. Känns inte som jag kommer hinna allt, woopaawoopaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0