torsdag - laktos, shopping & mörkt rum

TJENNAAAA! ah fast ne.. eller?
Nemen seriöst, har sånna äckliga sura uppstötningar och har ont i magen. Får skylla mig själv som drack en chailatte förut. Jag börjar bli riktigt trött på att hela tiden behöva tänka på vad man får och inte får äta. Har iaf fått köpt mig nytt smink, nöjd! De hade inte de produkterna i affären så beställde på internet. Men köpte ny foundation, den nya FIT ME och en rouge. Förhoppningsvis ska jag inte behöva köpa smink på ett tag nu.
Imorgon är det FREDAG igen, galet hur fort veckorna går. Tiden överhuvudtaget går fort, satt och kollade på lite bloopers förut. Det var ljust i hela huset, DÅ! Men när jag tittade upp så var det kolsvart. Snacka om chock!
Min helg är fullproppad, som vanligt! Jobb imorgon efter skolan, på kvällen ska jag ev. till Munkedal. Lördag stallet och sen ev. fotbollscup och sen mellofinalen. Söndag ska jag försöka mig på att vara fotomodell med min polle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0