Torsdag - skola, jobb osv.

Mjo, tjenare! Seg tjej, inte haft den stora lusten att blogga. Höll på att blogga i tisdagsmorgon, glömde helt bort tiden och missade tåget. Ja, i måndags var det mark- och hoppträning. Gick väldigt bra, vi börjar verkligen klicka när det gäller hoppningen. Räknade galoppsprång innan ett räcke, räcket låg på 1.05 i slutet av träningen. Mitt mål är att kunna hoppa 1.20 innan året är slut. Tänkte slänga ut en lista med alla mina mål ang. Bacardi och mig, även andra saker. Idag har jag jobbat som varje torsdag, känner verkligen att jag börjar få flow. Blir jobb imorgon och på lördag en stund. Ska försöka komma ut imorgon kväll med lite vänninor.
Enligt min pappa så får jag min lön redan imorgon, eftersom den 25 är på en lördag. Jag klagar inte alls, längtat efter första lönen, det första som ska införskaffas är ny skinnjacka. Sen får vi se, fyller ju faktiskt år nästa lördag den 31, haha känner mig knappast som 17år ..
På söndag och måndag är det hoppträning, Erica skulle nog filma/ta kort på söndag, det uppskattar jag! Så håll utkik under söndag kväll eller måndag :)

Kommentarer
Postat av: alice gustafsson

Sv: Haha tack! Det är lite roligt att du tycker att den är vårig när jag köpte den i typ oktober/november nån gång ;)

2012-03-27 @ 21:54:28
URL: http://alicegustafsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0