Photoshooooooooooooot and my day

Tjena, dålig uppdatering som vanligt. Jag har vart hos mamma ganska mycket vilket relaterar till att jag inte har tillgång till min egna dator.. Men nu är det långhelg och bara 3 skolveckor kvar innan sommarlovet, fick mitt jobbschema förut. Ganska chill, men ändå en del hard work!
Idag åkte jag upp till stallet vid 8 och tränade dressyr för Cayenne, tränade på skänkelvikning och det gick jätte bra. Mockade osv. hämtade upp Lisa på vägen hem och drog direkt till en marknad. Jag hittade mitt älskade Johnny Cash linne där. Så drog jag och Lisa ut på springtur, missade regnet precis. Hann knappt komma hem igen innan min bror ville att jag skulle följa med honom till Biltema, snäll syster som man är drog jag på mig vardagliga kläder och följde med! Så jag har inte hunnit vara hemma idag nästan, ska snart äta grillad lax MUMS !
Nu äntligen ska jag slänga upp bilderna från förra helgen också. Ska ta och sysselsätta mig själv med att skriva ut bilderna och även kolla på film ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0