När du ser mig, blir du lycklig!

If "Plan A" didn't work. The alphabet has 25 more letters! Stay Cool. 
 
Det har verkligen vart så himla mycket i skolan nu, därför kommer bloggen lite i skymundan. Det har hänt en del sen jag skrev här sist, jag mår bättre än vad jag gjort på 5 år, min häst har blivit tjock pga. allt jävla plugg. På fredag blir det nog förmodligen vår första privatlektion för Alexandra Lindberg. Hon är sjukt duktig och får en att verkligen vilja förbättra sig. 
Anledningen till att jag mår så himla bra är att jag har träffat en så sjukt go kille, han får mig att må sjukt bra. Jag säger bara ÄNTLIGEN!!! 
 

Kommentarer
Postat av: Alice Gustafsson

Sv: Tack Elin! :D

2012-10-05 @ 21:25:49
URL: http://alicegustafsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0